Efektyvi komunikacija: patarimai

Efektyvi komunikacija ir kūno kalba

Gyvenimo sėkmė dažnai priklauso nuo to, kokia efektyvi komunikacija bus jūsų su kitais žmonėmis. Dažniausiai efektyvi komunikacija suprantama kaip privalumas pardavimuose ar kitoje darbo srityje, bet iš tikro ji reikalinga bet kur. Šie patarimai bus susiję su komunikacija organizacijoje
bet juos galite sėkmingai taikyti ir asmeniniuose santykiuose. Pirmiausia yra svarbu sudaryti įspūdį, kad esate entuziastingas. Žmonės nori jausti, kad norite šnekėtis būtent su jais, jie jausis geriau ir, tikėtina, nuoširdžiau bendraus su jumis. Komunikuodami klauskite atvirų klausimų, jei norite užmegzti gilesnį ryšį su pokalbio dalyviu. Naudokite kūno kalbą. Susikaustęs žmogus atrodo daug mažiau patikimas ir jo idėjos atrodo mažiau patrauklios. Stebėkite savo kūno kalbą, laikyseną, kruopščiai rinkite žodžius ir balso toną. Tai jūsų klausytojams leis geriau jus įvertinti ir sąmonės, ir pasąmonės lygmenyje. Rodykite žmonėms pritarimą, nebijokite pasakyti, kad juos vertinate. Pasakykite, dėl kokių priežasčių juos mėgstate. Galite nedaryti tiesioginių pareiškimų, kurie gali atrodyti keistai, bet apie tai būtinai užsiminkite netiesiogiai. Nepamirškite, kad turite klausyti ne tik savęs ir savo minčių, bet ir pašnekovo, nes jis gali pasakyti vertingos informacijos.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s